Hur är jag som person?

2012-10-06 • 11:30:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Ett önskeinlägg som kom, och jag kan försöka svara på det!
 
Okej, jag är en person som nog de flesta tror är ganska blyg, speciellt om man inte känner mig. Men med folk som jag känner och känner mig trygg med, är jag verkligen inte blyg! Jag älskar att göra konstiga saker och att skämma ut mig, om jag inte ska träffa människan igen.. hahah. Jag hatar när det inte händer någonting, så då kan jag hitta på någonting för att "få det att bli kul". 
   Jag är väldigt osäker på mig själv och tycker sj'lv oftast att jag inte "är tillräckligt bra", "Tillräckligt fin", elle vad som helst. Men jag har liksom kommit på att om jag inte hade haft den kropp jag har, eller vart bättre eller whatevvaah, så skulle det liksom inte vara jag, utan jag är jag och inte "hon som enligt mig har perfekt kropp", eller "hon som enligt mig har perfekt liv", för det har ingen. Altså har jag dåligt självförtroende, men jag har byggt upp det riktigt mycket på 3 år, altså sen jag böt skola för där kände jag mig inte trygg och sånt. Så jag fortsätter helt enkelt å försöka få upp det!:D
   
Vad ska jag mer säga? Jag är en person som älskar att skratta och kan helt plötsligt börja skratta bara för att det är så jäkla härligt att skratta!
 
 
Säg till om ni vill veta något mera!:)
 
That's me, no one else.
   
 
Kommentarer
linneaaversten♥

Du är världens finaste, Frida! ♥

Svar: Åh, tack, men verkligen du som är min fina vän! <3
Frida

2012-10-07 // 11:56:43
Hemsida: http://starriider.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen