My day today!

2012-10-14 • 18:53:44 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan! :D Det var Julia som la in en hälsning förut..
 
Dagen började med att jag städade på rummer och fixade lite och så, och pluggade.. Sen på eftermiddagen kom Julia och vi har fotat, vart ute, ätit chokladbollar och lite sånt! Hon åkte hem nyss och mamma kom hem från Stockholm för en stund sen och hon har köpt vita converse och en Hollister T-shirt till mig, Thank you mammi! 
 
Imorgon går jag i skolan som vanligt, sen utvecklingssamtal och sen ska jag ut och springa. Har inte mycker mer att berätta nu, så vi hörs imorgon, hejsvejs!
 
Bjuder på en gammal bild på mig och Julia sålänge
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen