Nattinatti

2012-10-15 • 20:17:03 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan! Dagen har vart bra fram tills nu. Efter skolan och utvecklingssamtalet så var jag ute och sprang en liten stund.
Nu är jag på så jävla dåligt humör och ledssen och besviken och hela altet, så jag går och nattar mig själv nu och hoppas på att vakna upp, pigg o gl'a imorn!

Förlå för helt meningslöst inlägg, men ville bara kika in och visa att jag lever, hoppas ni mår bra, hejsvejs!

Åh, jag älskar dig och vill vara hos dig exakt just nu

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen