One Tree Hill!

2012-10-20 • 23:27:54 / Allmänt / Kommentarer (0)

Suttit och kollat One Tree Hill, flera avsnitt och börjat ny sesång, asså shit, sjukt bra!:o Men nu liksom i senaste avsnittet blev det skitspännande, så nu måste jag se ett avsnitt till innan jag somnar..

Lite till har jag gjort ikväll iallfall, ätit kladdkaka och spelat Buzz med söta barn. Sen skrivit med Fanny (hovskrape.blogg.se) på facebook, hahah, asså shit, ni skulle bara veta vad vi skrivit, 2 trötta girls med humor=Konstig konversation..

Imorgon är det "Hästens dag" på ridskolan, ska dit och hjälpa till, innan det kanske jag hinner åka upp på stan och köpa present till lillebror och kolla på vinterjacka, kan behövas.

Har inte mycket mer att säga, så vi avslutar här så hörs vi imorgon, Hejdå, och som vanligt, ha det grymt!

Hahah, mina och Sofias lite sådär halv olyckade chokladbollar som vi gjorde i torsdags..
;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen