Rida Tyra!

2012-10-22 • 15:30:34 / Allmänt / Kommentarer (0)

Tja på er! Just nu påväg till min moster för att rida Tyra! (ardennern) Min moster har brytit armen så hon kan ju inte rida, så hon har ställt av Clerran tills hon kan rida igen, för hon måste ridas varje dag, och jag hinner verkligen inte det tyvärr..:( Därför rider jag inte Clerran, men Tyra är skitrolig att rida!:D

Vi fick sluta en timme tidigare för våran lärare var sjukt, så jag slipper rida i kolmörkt, Jippie! Annars var skolan helt okej, himla låg dag, men nu blev den ju lite kortare iallfall(y)

Men nej, nu är vi framme så vi hörs ikväll, Hejdå!

Jag och världens bästa Eddyyyy!❤

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen