Söto Eddy!

2012-10-21 • 19:01:14 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er! Kom hem för en stund sen från stallet, var ju Hästens dag och jag hjälpte till. Ledde Eddy på "Ras-paraden" och shit säger jag bara, han kanske var liiiite upphettsad och rädd, om man säger så.. ;) haha, sötnöten♥ Sen var jag med some friends och så!
 
Innan det var vi på marieberg och köpte present till lillebror som fyller år på torsdag. Resten av kvällen blir lite plugg och bara slappa, kolla på One Tree Hill. Och självklart lyssna på min fawo spellista på Spotify, som heter "Disney" haha, asså åh, minnen och samtidigt grymma låtar!
 
Imogon är det först skola, sen får vi se, ska iallfall ut och springa tänkte jag!
 
Nej, ni får ha det grymt (som vanligt), nu började "Hakuna Matata", så måste upp och dansa! (för visst har man lust att dansa när man hör låten..??) Men vi hörs vi imorgon, HejdååÅ!
 
Bjuder på en riktigt söt bild på mig..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen