Svar på fråga!

2012-10-09 • 16:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
 
Irma

Skulle verkligen uppskatta ifall du kan lägga upp typ en video eller så hur man kan ladda upp en video på sin blogg ser att du har gjort det och undrar verkligen hur man gör det ? 

 

 

Svar: Självklart skulle jag kunna visa det! Men jag vet inte riktigt hur du menar, för först måste man lägga upp den på aningen YouTube, eller Video fy, altså kan man inte ta en direkt från datorn och lägga upp.

 

Vill du/ni att jag visar hur man lägger upp från YouTube/Video fy också? :)

haha, bjuder på en bild på mig och Landela..;)

 

 

Kommentarer
Anonym

Tack! Skulle gärna be om ifall du kan visa hur man lägger upp på youtube

2012-10-12 // 17:51:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen