Ta er tid att redigera!

2012-10-31 • 12:30:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Nu tänkte jag komma med ett litet tips, det är, att som rubriken, ta er tid att redigera era bilder! Jag är långt ifrån bra på redigering och jag redigerar bara i picasa (som går att ladda ner helt gratis). Men bilderna blir ändå, enligt mig, himla mycket finare och roligare att kolla på!:) Fast ibland skiter jag i att redigera, och ibland behövs det ju inte så mycket, men ibland tar jag mig tiden. (Men jag beskär nästan alltid mina bilder lite, litet problem jag har, dom blir ofta fööör mycket beskärda, höhö..) Måste tillägga att jag är väldigt dålig på att ta mig tiden, lägger oftast upp bilderna oredigerade, måste skärpa mig..
 
Här är två exempel, vilken tycker ni är roligast att titta på, före eller efter? 
 
Denna bild är tagen med iPhone, därför förstördes kvalitén när jag beskärde..
 
 
Kommentarer
Fanny

Efter bilderna var finare ;)<3

2012-10-31 // 12:57:12
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen