Vart katten har jag lagt den?

2012-10-01 • 17:52:35 / Allmänt / Kommentarer (2)
hahaha, asså åh, orkar inte, sökte på "Disney" på spotify så sitter och lyssnar på låtarna, och nyss sjöng dom runriken, i nivet dom dära dvärgarna, hahhaha, asså åh, för bra låtar!!
 
Skolan var helt okej iallfall, lång dag så det sög ju. Sen jag kom hem från skolan har jag kollat One Tree Hill oc pluggat! Resten av kvälen blir som nu typ, plugg och oth.
 
Imorgon har jag ingen aning om vad händer, mer än skola. Ska springa också.
 
Men ah, tråkigt inlägg, men ni får överleva, hejdååå!
 
btw, ska vara med på klubb dressyr på lördag på Eddy!
Bild från senaste tävlingen med Eddy♥↓
 
 
Kommentarer
Fanny jaensson

sv: Ja alla säger att den serien är bra, vart kan man kolla på den? :D<3

2012-10-01 // 19:43:52
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Elsa

Fin blogg! Kolla gärna min och glöm då inte lämna en kommentar;)

Ha en bra dag!:)

2012-10-02 // 10:59:18
Hemsida: http://ezzaaass.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen