Vinter..?

2012-10-12 • 19:29:05 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej!
 
Dagen började med att jag vaknade vid 7, gjorde mig iordning och sen på med vinterjackan och sätta sig på en frusen cykelsadel och hälften av växlarna funkade inte för dom hade frusit, Hallelujah! För att sen gå i skolan i 7 timmar och lektionerna innehöll ett matteprov, ett läxförhör och en lektion i diktskrivande, + en massa mera. Efter skolan tog jag med mig cukeln hem och satte mig framför One Tree Hill. Efter det skulle jag ut och springa, men det blev inte riktigt så, för jag ställde mig och gjorde kladdakaka istället Gud vad jag är hurtig!
 
Nu sitter jag här igen och kollar OTH och ska snart ner och äta kladdisen med familjen.
 
Imorgon åker jag till min moster och rider Om jag inte fryser ihjäl på vägen..
 
Jag har inte jättemycket mer att säga, men vi hörs imorgon och ni får verkligen ha det grymt! Hejdå.
 
hhahahah, hoppas ni inte dödar mig nu, för jag vill gärna leva ett tag till, men saknar er giiiirls!
Kommentarer
Tuva Svedin

hahha omg vad liten & fuul jag är!!:*<33333333333333333333333

Svar: hahah, för sööööta!:*<3333333333333333333
Frida

2012-10-12 // 19:38:41
Ebba Hultman

hahaha fyfan va fula jag ser ju ut som en bög!!:O men ni är jätte söta mina tjejor:*<3

2012-10-13 // 17:27:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen