Favorithästar "genom tiderna"

2012-09-06 • 05:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Ni kanske skulle vilja veta vilka som har vart mina favorithästar på ridskolan, Örebro fältrittklubb?:D
Det får ni iallfall reda på nu! (Vill bara säga att dessa hästar har vart mina favoriter, samtidigt som Eddy, för Eddy har alltid vart favorit.)
 
'
Söta lilla Puh, honom red jag faktiskt himla mycket ett tag också!
 

Fina Gazella, henne älskade jag verkligen!
 

haha, även lille Lillan har jag gillat lite extra mycket!
 

Kan knappt fatta det själv, men jag typ älskade Nemo ett tag där också, höhö;)
 

Fina Jigsaw också! 

Åh, och gamla, fina Ponsse!
 

Åh, och världens bästa Ineke, som ni vet att jag fortfarande älskar!
 

Och så var jag tvungen att lägga upp en bild på världens finaste Eddy också!
 
 
Ja, jag har haft en del favoriter där! Det är dels eftersom jag inte red Eddy på över ett heeeeelt år eftersom han var halt, och då fick jag rida många olika hästar!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen