Hektisk dag!

2012-09-23 • 13:31:35 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er alla fina!
På förmiddagen idag åkte jag iväg till Karlslund och sprang där i spåret. Nu går jag runt i en överdrivet hög bulle mitt på huvet och i myskläder, känner att jag är värsta livsnjutaren, hahah..

Om något timmer åker jag tillbaka till Karlslund, fast till ridskolan för att rida, det är idrottssatsning. Efter det så kommer morfar och hämtar mig och då åker vi till min moster, hon som har hästar. Jag ska inte rida utan hon ska visa lite och så för i helgen ska jag ta hand om hästarna! Det blir superkul, jag ska ju inte rida, eftersom min moster inte är hemma, men det blir super endå!:D

Så nu är altså enda tiden jag kan plugga och jag har lagt allt plugg åt sidan sen i torsdags, så känner att jag verkligen måste ta tag i detta eftersom jag har prov på tisdag...
Så nu måste jag göra det så hörs vi förmodligen ikväll, hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen