Hemma från ridningen!

2012-09-26 • 20:43:48 / Allmänt / Kommentarer (0)

Halloj!

Hemma från ridningen nu, red Tiger och det gick faktiskt rätt så bra! Känslan var iallfall bra!! Men när det inte blev så bra, så var det helt mitt fel och jag vet vad jag gjorde fel så jag vet ju vad jag ska göra och inte göra nästa gång!(y) Men altså denna häst, Tiger, så himlans bra! Ibörjan när jag inte hittat honom så var han inte speciellt rolig, men nu är han skitrolig och det är jag som bestämmer och jag kan sätta av honom där JAG vill, så himlans kul när man får till det dära perfekta språnget ni vet!:D

Orienteringen idag då, höhö, ni vet ju typ..;) haha, fast det var faktiskt himlans kul med de vännor jag har, lite väl flummiga blev vi kanske efter 3 timmar springandes i skogen och halva tiden inte ha en jevla aning om vart man är, hm, ah, ni fattar!;)

Imorgon är det som vanligt på torsdagar, skola till klockan halv tre, hem, sen stallet och ridning. Det blir super, vi hörs imorgon, hejdååå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen