Hemma från ridpass!

2012-09-12 • 20:26:13 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej på er!:)

Kom precis hem från stallet, red Tiger som vanligt och det gick faktiskt helt okej! Det var väldigt roligt iallfall.
Min snälla mamma filmade en massa, så ni får film någon dag också!:D

Dagen innan har vart rätt så okej.

Vet att jag inte bloggat så mycket, men när jag inte gör läxor så vill jag liksom hinna göra annat också!
Men här är resten av min vecka:

Torsdag: Skola, rida i vanliga gruppen
Fredag: Skola, ?
Lördag: Träffa en kompis, Mys och planeringskväll med sporren
Söndag: Sporren ridning, ut och springa.

Ungefär så antar jag att det kommer att se ut, på söndag ska vi rida ut, och jag ska självklart ha Eddy!

Men nej, vi hörs, Hejdå och ha det bra!:D

Hahaha, sånna här bilder sitter jag och Mona fina små vännor och skickar till varandra när vi inte träffas;) haha, älskar er!

Kommentarer
Tuva Svedin

Ojojoj vad fula.. hur knäppa är vi egentligen..??;) :********<333333333333

2012-09-12 // 22:18:25
Hemsida: http://cavallii.blogg.se
Ebba

Haha Vi är så jävla snygga!! Älskar er min bruttot :*<333333

2012-09-15 // 00:19:48
Hemsida: http://ehultman.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen