Hemma!

2012-09-23 • 21:25:18 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godkväll!

Dressyrpasset var sjukt jobbigt, alla red storhäst och jag red Tammie!:o Vi tog bort stigbyglarna hela lektionen så det mesta jag gjorde var att försöka hålla mig kvar.. så sjukt stora rörelser och allt!
Sen åkte jag ju och kollade när min kusin red och så berättade även min moster allt som jag ska göra i helgen när vi ska sova där (jag och Julia sover där på lördag-söndag!)

Sen jag kom hem har jag suttit och pluggat, nu ska jag slå på ett avsnitt av One Tree Hill och sen sova!
Ni får ha det bra så hörs vi!
Hejdåååååå!

hihi, love you My friend!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen