Hoplappande!

2012-09-30 • 17:57:24 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan hoppsan på er! Sorry att jag inte bloggade igår, men jag hade igen teckning på mobilen där borta! Dagarna har iallafall vart jättebra! Igår fixade vi och så i stallet, och så red vi ut, jag på Landela och Julia på store Hille! Haha, asså åh, första gången vi galopperade höll jag på att dö av garv, men haahaha!
Sen på kvällen möta vi framför surf's up (en väldigt söt barn film) med Ben and Jerry's!

Idag Gick vi upp vid 7 för att släppa ut hästarna, sen mockade vi och så och sen körde vi Benton på en långritt. Det var jättemysigt verkligen! Haha, och sen kom det skitfina travhästar och travade förbi jättefort, då började Benton galoppera för att hinna med, hihu, söten! Sen red vi ut igen på samma hästar, jättekul var det, speciellt när Hille, som Julia red, började galoppera på stället! Hahah, Asså åh, för er som inte vet det så är Hille världens slöaste ardenner, men ibland så, då taggar han till minsann, hahah!

Sen kom jag hem nyss, helgen har vart super mysig och det har verkligen kännts som att ha egen häst!

Men ah, bilder kommer lite då och då, men nu ska jag ner och äta kyckling, ris och currysås. Resten av kvällen spenderas med läxor, ben and Jerry's och One Tree Hill!

Hejdå!

Ni får en bild på Julia och Hille sålänge!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen