@Julia

2012-09-21 • 13:01:19 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!
Sorry för att jag inte bloggar, menmen!
Är just nu hemma hos Julia och jag slaggade här inatt och idag har vi ju studiedag! Vi har precis gjort en kladdkaka(y) igår red jag Eddy, dressyr, han var sjukt fin ibland men han bråkade så och ville inte alls jobba, han försökte slippa jobbet.
Om någon timme åker jag och Julia och möter Ebba och Tuva så sover vi hos Ebba inatt, de blir super!(y)

Men nej, ni får ha det bra så hörs vi imorn eller senare idag!

Hejdååååå!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen