Skola, Skola & lite mera Skola..

2012-09-24 • 19:23:06 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tjolahoppsan på er!
 
Skolan idag var helt okej (förutom sista lektionen då, för då siter vi och stickar i två timmar.) Sen åkte jag hem och jag har mest pluggat och så. Kollat på några avsnitt av One Tree Hill också. 
Skulle stuckit ut och springa, men det blev inte av usch vad arg jag blir på mig själv, så jevla lat är jag.

Imorn är det skola som valigt, sen hem, plugga och sen på sporrenmöte!
 
Jag har inte något mer att berätta, så vi hörs imorgon, hejdå!
 
Åh, söte Tyrisen, där jag btw ska spendera min helg(y) 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen