Blivit lurade..?

2013-04-02 • 00:09:48 /  / Kommentarer (0)

1 april idag (eller ja, egentligen igår, men vi låtsas att det fortfarande är måndag) har ni blivit lurade? Folk har försökt med mig, men jag är så himlans listig så no one kan lura mig✌

Kom iallfall precis hem från Emelina, var där och hade myskväll med Maja och Petra. Vi kollade på Grease och abduction, den måste ni verkligen se om ni inte redan gjort det, riktigt bra!! Innan vi åkte dit så åt vi på stan. Innan jag träffade dom var jag på bio med Julia och Elin, på typ gottarna eller någonting sånt, haha, för rolig film faktiskt! Var ute och sprang på förmiddagen också, fick jätte ont i knät så kunde inte springa så långt, lite tråkigt...

Haft en riktigt bra dag iallfall med riktigt bra vännor! Nu ska jag fixa mig för kvällen, natti

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen