Måndag imorgon...

2013-04-07 • 21:41:03 /  / Kommentarer (1)

Ligger i sängen och kollar på vampire diaries. Sen jag kom hem från tävlingen har jag bara slappat, tänkte åka till gymmet men skulle vila 10 minuter innan framför tv'n, somnade då och sov i cirkus två timmar.. Så hann aldrig åka dit, var verkligen sjukt trött! Imorgon är det måndag igen, lite segt, hatar måndag, så himla långt ifrån fredag! Menmen, bara att kämpa på n vecka till och göra det bästa utav det så blir det nog en bra vecka. Efter skolan åker jag hem, pluggar och sedan sånt här utvecklingssamtal.. Så hinner förmodligen tyvärr inte gymma imorgon heller, för då hinner jag inte plugga så mycket och känner att jag verkligen behöver göra det efter att ha lagt undan allt sånt i helgen..

Nej, slut pratat nu, ska slå på ett till avsnitt, ha det super, Hejdå!

Bjuder på en bild på mig och tiger från idag, fotad av duktiga Ellen Molin!

Kommentarer
Louise

Svar: jag kan fixa video på skåpet i veckan! :)

2013-04-07 // 22:11:39
Hemsida: http://louiseericssons.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen