Sista dagen i frihet

2013-04-02 • 11:33:48 /  / Kommentarer (0)

Godmorgon! Vaknade vid 8 imorse.. Har sen dess bara slappat, fattar inte vart tiden tog vägen. Ätit drulle framför några avsnitt av Vampire Diaries och nu sitter jag med musik på högsta volym och försöker plugga. Har skjutit upp det väldigt och nu börjar ju skolan redan imorgon, riktigt trist.. Så försöker skriva en NO uppsats och går väll sådär.. Ska försöka ta mig ifrån plugget en stund sen för att fota ute i det fina vädret också! I eftermiddag drar jag till gymmet med Elin för att säga Hejdå till några kalorier.

Nej, nu måste jag verkligen ta tag i pluggandet, ha en riktigt bra dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen