26 augusti 2013

2013-08-26 • 20:54:44 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er, ligger i soffan framför idol just nu. Har haft en helt okej bra dag i skolan, lite lång och jobbig bara.. Efter skolan åkte jag hem och pluggade en stund, sedan åkte jag och red Tyra!

Kommer ni ihåg henne? Ardennerstoet som jag red mycket förut, nu hade jag inte ridit henne sedan i mars, och hade saknat att sitta på henne hur mycket som helst! Hon var sjukt duktig idag, trots att hon inte har blivit riden sedan i mars då när jag red henne!! (Hon har blivit körd några gånger) Blev tillomed förvånad över att hon skötte sig så bra, hon blev lite förskräckt såg jag när sadeln kom fram, men sedan gick det bra ändå. Skrittade och lite trav. (Hon är ju ung så jag har inte satt igång med galoppen på riktigt än). Haha, måste bara berätta. Hon har nog haft en riktigt god sommar, när jag skulle spänna sadelgjorden som hon förut kunde ha spänd flera hål, så var jag tvungen att byta till en mycket längre gjord, för den andra var för kort, haha, min lilla tjockis.

Ska rida henne på lördag igen och ska bli jättekul att börja rida henne igen! Imorgon är det skola igen, börjar 8och sedan en lång dag, känns sådär alltså.. Men sedan på kvällen är det sporrenmöte och jag och Julia hade tänkt vara lite hurtiga och gå till stallet istället för att ta bussen, haha.

Men nej, ha det super, Hejdå!

Bjuder på några bilder från dom senaste dagarna

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen