29/8-13

2013-08-29 • 22:38:04 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej igen! Altså shit vilka tråkiga rubriker jag kör på, hehe.. Sitter iallfall framför tv:n just nu och äter, haha, bara så att ni vet liksom.. Idag på ridningen red vi faktiskt ut, hade Eddy sålkkart, haha. Blev en sjukt flummig lektion, jag och Malin altså, haha, jag döör! Men kul var det! Skolan var helt okej idag också. Igår red jag Tiger i hoppgruppen, gick ganska bra för att vara länge sedan jag red honom, helt okej!

Imorgon är det skola som vanligt, ska sedan träffa festis lulia och sen på bio, 1D såklaart, haha, det blir super! Nejmen hoppas ni haft en super dag, ha det super sålänge, Hejdå!

Hahahhaha, bjuder på en jättegammal bild på mig och Jim som jag hittade nu;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen