9 augusti 2013

2013-08-09 • 21:12:25 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejhej! Sitter i soffan just nu med familjen och myser. Har vart riktigt hurtig idag känner jag, haha;) Vaknade vid 9, tvingade mig upp och tog mig ut på en Powerwalk i lite över en halvtimme. Sedan på eftermiddagen skulle jag hämta min lillebror på fritids, istället för att cykla dit så sprang jag, är lite mer än 1 kilometer dit. Sedan sprang jag hem mesans han cyklade, sen tog jag en liten extra runda eftersom att det där bara blev 2 km. Känner att jag måste komma igång med träningen nu igen så jag startade idag!

Igår träffade jag Ebba och Tuva, var riktigt kul att träffa dom igen! Nu ska vi kolla på film, ha en jättebra fredag, Hejdå!

Denna skönhet tycker jag faktiskt att jag är värd..;)

Kommentarer
Fanny Jaensson

Rider inte du tyra längre? :)<3

2013-08-09 // 21:42:11
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen