Sista dagen av sommarlovet 2013

2013-08-18 • 18:53:28 / Allmänt / Kommentarer (0)

Sista dagen av sommarlovet... Känns hemskt, imorgon börjar skolan igen och man kan inte strunta i när man går och lägger sig, man måste ställa klockan, man går in i alla rutiner igen, man måste sitta i skolan och vända blad på alla jäkla böcker och ha en penna i handen. Behöver jag ens säga att jag aldrig varit mindre taggad? Men det ska iallfall bli kul att träffa kompisar och klassen igen!

Vaknade hos Julia imorse, igår hade vi en super mysig kväll framför one tree Hill och sommarkrysset med pizza. Idag har jag mest städat rummet och fixat med bilder. Nu känner jag att det är mat däruppe, så ha det super, puss

Bara en liten del av mitt sommarlov i bilder, så himla bra har denna sommaren vart!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen