Senaste veckan

2013-12-12 • 20:14:28 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er igen! Hoppas alla mår bra och sådant. Har idag ridit, dressyr på Cash som gick helt ok. På söndag är det lucia show och jag ska stå och prata inför ungefär 300 männsikor...... Men det ska bli riktigt kul faktiskt eftersom jag har min björk bredvid mig. Klockan 2 på söndag om någon vill kolla.

Har inte något super speciellt att berätta, mer än att livet har rullat sen sist, har vart med massa kompisar, ridit, tränat, gått i skolan och pluggat, och imorgon är det äntligen fredag och lucia! Men ville bara skriva, kände att det var lite väl längesen jag gjorde det nu!

Men ni får ha det super, kram


Jag och Björk bjuder
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen