26/2-13

2013-02-26 • 20:07:29 /  / Kommentarer (0)

Hejhej! Om jag ska vara ärlig och ta allt i detalj så ligger jag just nu med benen mot taket/i soffan och huvudet på mattan... Riktigt skönt faktiskt. Skolan förresten var faktiskt helt okej, kort dag också med sovmorgon till halv 11, så det var riktigt skönt! Slutade vid tre och då skyndade jag mig till gymmet där jag bl.a sprang rätt länge på bandet så har fått jätte ont i knät nu.. Sen skyndade jag hem, duschade lite snabbt, tog ett äpple och sprang till bussen som gick mot stallet för att gå på sporrenmöte. Dagen har faktiskt vart bra, lite stressigt bara.

Imorgon är det skola igen, lång dag och är inte alls taggad.. Men jag står ut! Sen hoppning på Leroy som jag är jätte taggad till. Men nu ska jag plugga och kolla på vampire diaries, så ni får ha det supersuper så höres vi, hejsvejs

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen