90210

2013-02-03 • 21:19:53 / Allmänt / Kommentarer (0)
Godkväll på er! Ligger med datorn i knät och lyssnar på musik right now. Var ju som sagt och fotade pappa när han tävlade förut, var kul, men kallt..! Kom hem någon gång på eftermiddagen och tänkte åka och gymma, men blev inte så:/ Istället tog jag tag i plugget, har kemi prov i veckan och jag pluggade på det, men känner att jag inte får en stjärna i kemi alltså.. haha, suger. Har också fixat lite i menyn på bloggen, om ni bläddrar ner lite och kollar till vänster så ser ni!
 
Imorgon - Måndag - Skola. Lite segt och atar måndagar också. Men bara att stå ut antar jag! Ska försöka ta mig till gymmet imorgon, annars sticker jag ut och spriger. Mer vet jag inte, får se helt enkelt! 
 
Nu tänkte jag plugga lite till och sen kolla 90210, nörd som jag blivit i det också.. Men ha det superduper bra verkligen, Hejdå!
 
Bjuder på en bild på sjukt coola mig och min hojsidojsi. Åh, sakna sommareeeen!!
 
Ni får också ett litet smakprov på ett av inläggen imorgon..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen