Bra på dehär med rubriker

2013-02-09 • 22:45:24 /  / Kommentarer (0)

Hejhej! Ligger och kollar på one Tree Hill - standard. Kollade på melodifestivalen förut och Bananen var ju lungt bäst! Hahah, fast Anton Ewald var ju snyggast👊 Imorgon förmiddag åker jag till ridskolan och kollar+fotar tävlingarna som är där, bl.a min duktiga bästavänisch Tuvis ska vara med så måste ju kolla! Ska försöka få med mig Julia dit också. Mer vet jag inte vad jag gör. Men ska snart släcka och sova, är så himla trött.. Och så har jag en hund bredvid mig i sängen som vägrar gå härifrån..;)

Men vi hörs imorgon och ha det superduper, Hejdå!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen