Fredag!

2013-02-01 • 18:51:58 /  / Kommentarer (0)

HATAR BLOGG.SE appen. Gjorde nys värsta långa inlägget och det försvann - och denhär gången var det inte mitt fel! Ligger iallfall och kollar på 90210 just nu, kollade klart på SISTA avsnittet av the o.c förut, hemskt att det är slut.. Men hoppas på att 90210 är lika bra, har kollat två avsnitt änsålänge och det är awsume!

Imorgon vet jag bara att jag ska till ridskolan någon gång på eftermiddagen och ta ner granriset som fortfarande sitter uppe.. Kanske träffar någon kompis också! Nu ska jag fortsätt kolla, så ha en super bra fredag så hörs vi, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen