Leroy

2013-02-13 • 21:15:40 /  / Kommentarer (1)

Hejhej! Skolan idag var bra, himla chill lektioner! Efter skolan cyklade jag hem i Sveriges äckel väder och pluggade. Åkte sen till stallet och red i hoppgruppen. Vi böt hästar och jag fick Leroy, gick helt okej för att vara första gången jag satt på hästen! Tycker han var mycket roligare än va jag trodde så det var ju super, ska bli kul att rida honom mer! Om ni är väldigt snälla så kanske jag bjuder på film, vill niii..?

Imorgon är det skola som vanligt, sovmorgon till tio så det är ju ett litet plus i kanten på dagen. Efter hem med plugg och sen stallet, byter hästar även i den gruppen och hoppas självklart på Bebis Eddy!

Men nej, vi höres hörreni, hejdå!

Let's go, tillbringar min kväll med detta

Kommentarer
Fanny Jaensson

MOOOOOVIE

2013-02-13 // 21:43:07
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen