Man behöver dåliga dagar för att uppskatta de bra

2013-02-21 • 21:48:23 /  / Kommentarer (0)

Hejhej! Kom hem för en stund sen från ett ridpass som gick sjukligt dåligt. Känner att jag skulle kunna sluta rida nu när det gått så dåligt jättelänge, känner inte att jag länktar till ridningen, och jag länktar verkligen inte till söndag då jag ska tävla, usch vet inte varför jag är med. Men förhoppningsvis ändrar det sig, det kan ju inte gå bra jämt.

Nej, slutpratat om det. Innan stallet var jag hos Julia, vi baka choklad bollar och kollade one tree Hill. Imorgon åker vi förmodligen och gymmar, hoppas på det! Men Hejdå.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen