Rubrik

2013-02-19 • 17:12:44 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej! Igår var det ju övernattning, det blev faktiskt himla bra och det var kul! Det blev inte många timmars sömn inatt men kom hem vid halv 11 och då somnade jag framför tvn i några timmar. Nu ligger jag och kollar på Vampire Diaries. Håller ju på med 90210 men finns inte mer än två säsonger på sweefilmer och dom har jag kollat på, någon som vet vart man kan kolla annars??
 
En riktig slapp dag idag, eller ja, inatt var ju idag också och då sprang jag runt i skogen och lekte spöke, men ni fattar.Resten av dagen blir slapp, haha. Så himla skönt med sportlov! Imorgon är det ridning i hoppgruppen, på antagligen Leroy, riktigt taggad faktiskt! Mer vet jag inte.
 
Men ni får ha det super, Hejdå!
 
Loveu bestiiiii
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen