Söndag + Veckan

2013-02-10 • 19:22:30 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej! Hoppas ni har haft en jättebra helg. Imorgon är det skola igen och är inte alls taggad. Men en vecka till nu, sen äntligen lov, så himla skönt ska det bli! Idag då, vaknade imorsse och åkte till ridskolan, fotade hopptävlingarna och frös tårna av mig där, och nej, jag ska inte åka och hämta dom Julia.  Tuva var iallfall där så var med henne när hon inte red, hon var btw superbra! Kom hem någon gång på eftermiddagen och sen dess har jag bara slöat - och städat. 
 
Känner att inlägget blev väldigt tråkigt, men skitsamma. Imorgon är det iallfall skola som sagt, sen ska jag på bio med Maja, Julia och Sofia, vi får gratis biljetter från skolan så vi ska gå på Ego! Ville gärna åka till gymmet, men tror inte att jag hinner dit innan bion.. får se, kanske om jag skyndar mig. 
 
Ungefär såhär kommer min vecka att se ut:
Måndag: Skola, Bio
Tisdag: Skola, Årsmöte+Sporrenmöte
Onsdag: Skola, Hoppgruppen 
Torsdag: Skola, Ridning
Fredag: Skola, ?, Gymma?
 
Tar inte med helgen för har inga planer för den än, får helt enkelt se! Men ha det super, Hejsvejs!
 
Söta Berit, igår

Kommentarer
Fanny Jaensson

Ja blir tyvärr inte med i sporren, sorry fridis :* <3

2013-02-10 // 19:48:12
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Tuva Svedin

vad söt du är även fast det gick skit idag!!:*<3

2013-02-10 // 22:04:18
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen