Superbra helg!

2013-02-03 • 09:54:05 /  / Kommentarer (0)

Hej igen! Är just nu påväg till en motorcykel tävling för att fota min pappa, eftersom att han fotar mig ibland när man rider, lite snäll måste man ändå vara. Vaknade hos Julia imorse, eller ja, typ nyss. Hade en superbra dag och kväll igår! Var i stallet på eftermiddagen och tog ner julpyntet och så gjorde jag och Julia lappar om övernattningen-shit vad kreativa vi är! Ni som går på ridskolan lär se det..;) Sen åkte vi hem till henne och gjorde en massa och åt fruuukt och nutellaaa, så himlans gott! Mös framför melodifestivalen och sen 90210.

Idag som sagt ska jag fota pappa och sen tror jag att jag åker till gymmet. Men ni får ha det super så hörs vi, Hejdå!

Loveu my knäppa friendo

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen