Tyra!

2013-02-23 • 22:26:45 /  / Kommentarer (1)

Holaa. Vaknade imorse runt sju och åkte sen iväg och red Tyra. Var ju ett tag sen nu så det var riktigt kul, saknat henne sjukt mycket! Red ut i skritt och trav och trots att det var länge sen hon gick så var hon himla duktig, trodde nästan att vi skulle få börja om med allt jobb, men nej, hon kom ihåg. Gjorde lite skänkelvikningar och ställde igenom henne och ibland mjukna hon och blev himla fin! Lärde mig hur jag ska ställa henne nu ibörjan också. Hon blev lite otålig och tjaffsig ibland men hon förstår ju inte varför hon helt plötsligt ska böja sig när man kan gå rakt ;) Men jag är riktigt nöjd! Sjukt fint väder också, inte ett moln och riktigt varmt faktiskt!

När jag kom hem åkte jag pulka med my little brother. Sen har jag väll inte gjort mycket mer, myst framför mello med familjen.

Oh justeee, tror jag glömt säga att jag ska tävla imorgon-dressyr på Eddy. Är faktiskt inte alls taggad med tanke på hur det gick i torsdags och det här förmodligen är sista tävlingen med honom, iallafall i dressyr.. Men det blir nog kul, har inga som helst förhoppningar, bara att jag ska rida mitt bästa och have fun liksom, haha. Min pappa kan tyvärr inte fota så jag ska försöka ragga till mig någon annan fotograf, någon som känner dig sugen..?;) Klockan 10 på karlslund iallafall!

Men vi höres guys, bye

Tyrisen

Kommentarer
Fanny Jaensson

vaddå sista tävlingen?! :OOOO

Svar: Man får ju inte ha samma häst på dressyr cupen alla omgångar och nästa dressyrtävling är i höst och då kommer jag förmodligen att vara aldeles för lång..
Frida

2013-02-23 // 22:45:36
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen