Världens absolut bästa häst!'

2013-02-07 • 22:04:49 /  / Kommentarer (0)

Hej! Ligger och kollar på one Tree Hill just nu, håller på att skita på mig för det är så himlans läskigt, fast jag stängt av ljudet.. Så var tvungen att ta en paus så jag inte dör. Ridpasset förut gick förresten sjuuuukt bra!! Red dressyr på Eddy och måste bara säga det, om kg inte har sagt det förut, han ÄR världens absolut bästa!

Imorgon är det skola som vanligt, sen tror jag att jag och min lillebror sover hos mormor och morfar för mina föreldrar är inte hemma. Men nu ska jag fortsätta kolla, ha det super, Hejdå!

Åh vad jag blev sugen på Jensens..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen