17/1-13

2013-01-17 • 21:15:30 /  / Kommentarer (0)

Hejhej! Påväg hem från ridskolan nu, var som sagt teori och vi pratade lite om tävlingar som kommer vara nu under vintern/våren och gick igenom lite saker, och självklart fika..;) Skolan var förresten bra, var sovmorgon och pannkakor så det gjorde verkligen inte dagen sämre!

När jag kommer hem tänkte jag kolla på oth såklart, och sen antar jag att jag måste plugga.. Imorgon är det skola igen, men även fredag! Sjukt skönt! Mer vet jag inte vad jag ska göra, det får vi se, men vi höres så hejdå och ha det grymt!

Bjuder på oss två söta muppar

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen