25/1-13

2013-01-25 • 22:53:34 /  / Kommentarer (0)

Hejhej! Idag efter skolan åkte jag upp på hindersmässan igen en stund med familjen, mysigt men kallt.. Köpte lite godis som jag spenderade kvällen med. Vart en myskväll med lillebror och pappi. Imorgon ska jag träffa tjejerna på eftermiddagen någon gång och så sover vi hos Ebba, det blir sjukt grymt tror jag nog!

Nu ska jag kolla O.C tills jag sommar, så vi hörs och ha det super, Hejdå!

http://Blogg.se">Blogg.se sammarbetar inte med bilder..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen