Goodmorniiing

2013-01-24 • 09:08:59 /  / Kommentarer (0)

Godmorgon på er, precis fixat mig och är färdig, och cyklar till skolan om typ en halvtimme, kul med 19 minus!:D Men älskar att ha tid att bara slöa på morgonen! Ganska så chill skoldag, börjar 10 med dans och slutar halv tre. Efter skolan drar jag mig upp på stan för att träffa Julia, hindersmässan är ju nu också så går på den också. Blir myspys! Sen direkt efter åker jag till stallet för att rida, tror det blir hoppning och hoppas verkligen på Eddy, så himla längesen jag red honom nu! Men det blir nog bra.

Så ser min dag ut, tror det blir jättebra, men vi höres, Hejdå!

Dagens outfiiit -->



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen