Greta

2013-01-02 • 21:21:35 /  / Kommentarer (1)

Hej! Vaknade hos Tuva imorse, sen åkte vi till Gustavsvik och var där ett tag, sen lite senare följde hon med till ridskolan. Red ju i hoppgruppen idag och hade Greta igen, gick helt okej, hon var lite snabbare och mer på idag än sist, förmodligen för att hon inte gått på länge eftersom att det vart lov. Men endå helt okej för att vara andra gången! Tuva fotade så ni får se bilder någon dag.

Imorgon ställs klockan på 6 för vi ska till stockholm hela dagen, får se om jag ens hinner till ridningen. Lite tråkigt om jag missat den, men jag dör inte.

Men vi höres imorgon, Hejdå!

Sånna här goda åt vi idag, åh så himlans goda!!

Kommentarer
Tuva Svedin

älska doooom!:*<3

2013-01-02 // 22:04:06
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen