Hemma från gymmet

2013-01-29 • 20:35:38 /  / Kommentarer (0)

Sitter och dricker en sjukligt god smoothie framför tvn. Kom hem från gymmet för en stund sen, var där idag med. Körde först ett styrke pass i en timme med "ledare", riktigt jobbigt! Sen sprang jag en stund på bandet. Nu välkomnar jag träningsvärken.. men det är så värt det känner jag! så, ja, det har jag gjort idag mer än skolan.

Imorgon är det onsdag, skola som vanligt men ingen vanlig dag för vi ska köra fotboll typ hela dagen tror jag..? Hahah, bättre än lektioner iallfall, även fast jag seriöst suger på fotboll..:s Men efter skolan är det ridning, hoppning på förmodligen Greta, riktigt kul ska det bli! Nu resten av kvällen ska jag kolla på O.C. Vi har inga läxor alls, så hiiiimla skönt!! Men nej, ha det super, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen