Hööks

2013-01-05 • 17:44:03 /  / Kommentarer (1)

Hej på er! Kom precis hem, vart på bl.a Hööks. Därifrån fick jag med mig ett par vinter skor att ha i stallet och en sjukt snygg långärmad piké med märker HV polo, har velat haft den ett tag, och nu var det rea så då köpte jag den! Var även förbi XXL och köpte rosa termobyxor, kommer vara snyggast i backen jao liksom. Om jag inte redan sagt det så ska vi till Branäs på torsdag, så var tvungen att ha ett par.

Igår träffade jag några kompisar och hade tjejkväll med film och en massa godis, hade det himla bra och var riktigt kul att träffa alla igen! Imorgon kanskee jag åker och rider Tyra, har inte vart där på en hel vecka, så måste verkligen försöka ta mig dit, har verkligen inte hunnit i veckan.. Men det var allt jag hade att säga nu, ha det bra, Hejdå

Me & My bruds igår, snodde bilden från Marre

Kommentarer
Fanny Jaensson

bilder på skorna! :D

2013-01-05 // 20:24:10
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen