Lång dag i Stockholm

2013-01-03 • 22:19:41 /  / Kommentarer (3)

Hej allahoopa! Sjukt trött nu efter att ha gått runt i Stockholm hela dagen.. Åkte dit med farmor och två av mina kusiner, himla mysigt och roligt var det! Fick med mig en skjorta hem ifrån Hollister, den är verkligen jätte skön och snygg enligt mig! Vi var på hollister lääänge, haha, kaos var det där inne och väldigt urplockat eftersom det är slutet på jullovet.. Men hittade ju iallfall som sagt skjortan. Bussen stannade lite efter sju i Örebro så jag hann inte till ridningen, men vet knappt om jag skulle orkat ändå och jag hade ändå inte Eddy, haha..;) Väldigt kul var det ialflall!

Nu är jag som sagt väldigt trött, så vi hörs imorgon hörrni, Hejdå!

Kommentarer
Fanny Jaensson

åh visa bild på shortan! Vem ahr gjort din desogn fridus? :D<3

2013-01-03 // 22:39:05
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Tilda

Vilken häst hade du? :) gillar din blogg

Svar: Har egentligen Eddy, men igår skulle jag haft Gazella. Åh, tack vad glad jag blir! :D
Frida

2013-01-03 // 23:54:57
Tilda

Vilken häst hade du? :) gillar din blogg

2013-01-03 // 23:54:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen