Lyckat ridpass

2013-01-16 • 20:53:00 /  / Kommentarer (1)

Godkväll! Hemma från ett lyckat Hopp pass på Greta, tror jag äntligen börjar lära mig hur hon funkar. Åh vad mycket bättre det gick idag än dom andra gångerna! Men jobbigt var det, lär ha träningsvärk imorgon i magen.. Imorgon ja, då är det skola som vanligt och jag tror det blir hyffsat bra faktiskt, börjar vid 10 och slutar vid 2 tror jag, skönaste dagen! På kvällen är det Torsdagsgruppen, men tror vi har teori.. Och jag som länktat så efter att få rida min plutt igen, men aja, Den sol väntar på något gott väntar aldrig för länge liksom, haha!

Men nej, nu ska jag plugga lite och sen kolla på oth, hejdå och ha det super!

Kommentarer
linneaaversten♥

Måste va helt efterbliven, men vart gör man sånna? ;)

Svar: Då är jag också efterbliven, för jag vet inte heller, snodde den liksom från weheartit.. ;)
Frida

2013-01-18 // 16:39:56
Hemsida: http://equestrianriders.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen