Miss it..

2013-01-06 • 19:59:09 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej på er! Detta har verkligen vart en slapp dag, har vart hemma själv med min lillebror och "passat" honom. Kollat på en massa O.C  också. Vet ni? Jag tänkte nyss på Ineke, den fläckiga ponnyn jag red mycket förut, eller ja, jag tänker på henne hela tiden, men nu var det så himla länge sen jag red henne, så jag funderar på att ta en extra ridning med henne.. Men ska bara hitta någon att rida med, kanske inte jättekul att rida själv, haha. Men sen finns det en sak jag tänker på: Tänk om det går jätte dåligt..? Det gick ju så himla bra förut nör jag red henne, men sen jag hoppade den ponnyn har jag bara hoppat Eddy sen dess och det är två helt olika ponnysar och storhästarna är ännuuuu mer annurlunda.. Då skulle allt förstöras..:s Men vi får se hur det blir, ska försöka ta en extra ridning iallafall, det roliga är ju bara att sitta på henne igen liksom? Sist jag satt på henne var den 20 juni 2012.. sjukt länge sen.. Nej nu ska jag sluta prata om mig själv och det.
 
Resten av kvällen vet jag inte vad jag gör. Imorgon, sista dagen på lovet, usch..:( Spenderar iallfall förmiddagen genom att rida Tyra. Ha det super sålänge så hörs vi, Hejdå!
 
Kommentarer
Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2013-01-06 // 21:58:53
Hemsida: http://iamcarro.blogg.se/
Julia

Vi kan rida någon dag!!:D:*<3

2013-01-07 // 08:05:37
Hemsida: http://seeyousoon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen