Packar

2013-01-09 • 21:07:23 /  / Kommentarer (0)

Hej och Gokväll. Hopp passet idag på Greta gick helt okej, börjar lära mig mer hur hon funkar och så, så det är ju kul men hon blir fortfarande väldigt snabb ibland och tappat yttersidan, men aja, vi har många gånger på oss att fixa till det! Skolan var också helt okej, tur att jag har mina friendos som gör dagarna lite roligare!

Imorgon då, då går bilen mot Branäs för att vars där tills på söndag. Åker skidor och myser i stugan. Jag har packat ner allt som behövs- Hörlurar, One Tree Hill och ett par skidor, +ungefär 19862 saker till, som egentligen är lite för mycket för fyra dagar, haha.. Men det blir brabra, vi åker imorgon bitti. Men ni får ha det superbra och jag är rätt säker på att jag uppdaterar er lite, men vi höres, hejdå!

Tack Lolloooo för jag får låna, du räddade min bilresa! Säsong 8 finns ingenstans att kolla på med text, så jag har väntat jättelänge för att se den, äntligeeeen, haha, världens bästa ju!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen