Skräckfilm whit my homies

2013-01-27 • 01:13:50 /  / Kommentarer (0)

Kollar skräckfilm just nu, är sjukt rädd så gömmer mig under täcket och bloggar för att försöka bli mindre rädd.. Dagen/Kvällen har vart awsume, träffade tjejerna (Ebba, Ebba, Julia, Smilla och Tuva) vid 2. Sen dess har vi gjort en massa, bl.a ätit på Jensens, spelat spel, tagit kort och lite mera. Vi var typ nyss, eller för typ två timmar sen och åt lyxishake på Max - Standard.

Men nej, nu antar Jag att jag måste försöka kolla, vi hörs imorgon, eller ja, idag blir det väll - om jag överlever.

Bjuder på några söta bilder sålänge..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen