Tjoflöjt

2013-01-30 • 21:05:34 /  / Kommentarer (0)

Hej! Dagen idag började med skola, eller ja, skola och skola. Vi skulle egentligen spelat fotboll men det blev inte så, så vi gjorde inte någonting, haha. Slutade 12 iallfall så det var sjukt skönt. Åkte hem i stormen, gjorde mig en smoothie och slog på the o.c. Så himlans skönt att bara ta det lungt ibland! Trotsade även stormen och kallheten och gick ut på en pw. Sen åkte jag till stallet och hoppade Greta. Fick helt okej, det gick bättre förra gången, men det kan ju inte alltid gå super. I slutet fick det iallfall lite bättre! Tror ni för bilder sen.

Imorgon är det skola, har sovmorgon till 10 också. Sen på kvällen ridning, dressyr, hoppas verkligen på Eddy! Men nej, tror jag går och lägger mig snart är så sjukt trött. Har knappt internet på mobilen, så får se om detta inlägg kommer upp, men ha det super hejdå.

Älskar dig världens bästa



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen