Världens absolut bästa Eddy

2013-01-24 • 21:37:18 /  / Kommentarer (0)

Hejhej! Efter skolan idag gick jag upp på stan och mötte Julia, vi gick runt och åt munkar på hindersmässan och lite så, sen tog vi bussen till stallet och satt där och pratade en massa och hade det himla bra. Sen ridning, red Eddy och vi hoppade, och det gick så himlans bra tycker jag allt! Han var fin i framridningen och hoppade super, så himlans nöjd över min kille idag! Julia filmade en del så ni får filmer, om jag kommer ihåg så får ni dom Imorgon. Haha, ni såg ju förut när min absolut knäppa vän dampa med frukt inlägg, så ni hat ju redan fått lite smakprov med bilder. Haha, älskar dig så himla mycket min knäppa friendo:*

Imorgon skola som vanligt, efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Skulle egentligen gymmat, men det är tydligen stängt imorgon för att dom ska renovera.., lite tråkigt men aja. Får se vad som händer.

Men ni får ha det superbra så hörs vi imorgon, Hejdå!

Ni får ett till smakprov, printad från film



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen